1. בוקר טוב! אל תוותרי על ארוחת הבוקר

ארוחת בוקר היא הארוחה החשובה ביותר מבין ארוחות היום, אין צורך להכביר במילים על חשיבותה הידועה, מה שכן צריך לדעת כי דילוג על ארוחת הבוקר גורם לרעב גדול יותר בשעות מאוחרות יותר במהלך היום, העובדה כי לא אכלנו בשעות הבוקר גורמת לתחושה המדומה 'אני בדיאטה', אך מהר מאד היא דועכת ובאה לידי ביטוי בשעות הערב כאשר הרעב גובר והגוף דורש את שלו. נתון נוסף וחשוב, ארוחת בוקר מתפרקת מהר יותר משאר הארוחות, הגוף רענן והאנרגיה נשרפת במשך היום. עשי לך מנהג קבוע, איכלי ארוחת בוקר ללא היסוס או ייסורי מצפון, זה מה שיעזור לך לרדת במשקל.

2. החביאי את המשקל

מכירות את זה שאתן מחליטות להתחיל בדיאטה רצינית, וכחלק מהחלטה חשובה זו  אתן גם מפתחות תלות מוחלטת בדבר בהזה ששמו 'משקל', הריצה למשקל כמה פעמים ביום אולי שורפת קלוריה וחצי אך גורמת לנו להתייאש ולא להתמיד בדיאטה, להתאכזב ואז ליפול הישר לזרועותיה של 'פרה' בטעם שוקולד. שקילה של פעם בשבוע, תתן לך אינדיקציה טובה יותר ותמנע ממך אכזבה מיותרת. 

3. מים, מים, מים

כוסות 'הקפים' כבר נראים בכל פינה בה ביקרת, ומה שאת שוכחת כי באמת הכי לחשוב להנעה של הגוף לשריפת שומנים ואנרגיה בצורה יעילה הם דווקא המים. כן, מים פשוטים, אולי את לא אוהבת והם לא טעימים במיוחד, אבל מים ללא טעמים יעשו את העבודה טוב יותר ממה שאת חושבת. הרבה פעמים אנחנו לא מבדילות בין תחושת רעב לצמא, שתיית מים יכולה להיות פתרון מעולה לתחושת רעב מציקה. מים מסייעים לגוף לשרוף קלוריות בקצב מהיר ובתהליך חילוף החומרים בגוף.

4. הוסיפי חלבון לארוחת הערב

את מתיישבת לאכול ארוחת ערב ומרגישה ממש מסכנה לעומת ילדייך שאוכלים מהמיטב שהכנת עבורם, אל תרגישי כך, ואל תתני לתחושת המסכנות לאפוף אותך ולהעיב על מצב רוחך, פשוט הוסיפי מנת חלבון לצידו של הסלט שלך כדי שלא תמצאי את עצמך מחפשת אחר משהו שישביע אותך בהמשך הלילה. 

5. והכי חשוב, אל תרעיבי את עצמך

להרעיב את עצמך זו השיטה היעילה ביותר להביא את הדיאטה שהתחלת בה לקיצה, לכן, השתדלי לאכול בצורה מסודרת הימנעי ממתוקים ומפחמימות מיותרות, אל תשכחי פעילות גופנית בקצב שלך .. ושיהיה לך בהצלחה!

• עשו לייק לעמוד הפייסבוק של 'Mame' ותישארו מעודכנים